Het was een mooi en gezellig jubileumfeest


Eindelijk was het zover, 30 mei:
Seniorenvereniging Puiflijk en Druten-Zuid 70 Jaar!

De zaal zou om 10.30 uur open gaan, maar om 10.00 uur stonden de eerst feestgangers al voor de deur van De Lier. Gelukkig, gezien de warmte, kon het feest in de koele gymzaal worden gevierd.

Het werd een prachtige dag; een gezellig feest, een mooie dag van verbinding.
Koffie met gebak, mooie worden, samen eten, samen zingen, herinneringen ophalen, veel bijpraten en samen kijken naar de perfect gerestaureerde film van Puiflijk toen de vereniging nog geen 10 jaar jong was.

Aan het eind van het feest, toen de speciale editie van de Nieuwsbrief werd uitgedeeld, was het even stil: alle aanwezigen zaten met hun neus in de jubileumeditie.

Dank aan allen die de feestdag mogelijk hebben gemaakt!